luni, 20 iulie 2009

Stai linistit. PSD joaca pentru tine

PSD imi promite ca, daca o sa-l votez, o sa-mi faca viata mai usoara, iar impreuna cu primarul meu (care, scuzati, este liberal), va face totul ca sa locuiesc bine la bloc. PSD a descoperit in toamna asta ca merit preturi mai mici la intretinere si mi se lauda ca va crea un fond social pentru finantarea programului
de reabilitare termica, ceea ce va duce la reducerea pretului la energie
cu 33 de procente pentru consumul casnic, påna ce o sa am in casa
temperatura la care visez dintotdeauna, la care sa-mi fierb ouale in gura. Apoi, ca sa ma poata vraji definitiv, imi zice “Tu inainte de toate”, dar eu inainte de toate as vrea sa intreb de ce PSD-ul imi våra pe sub usa un pliculet rosu, dar imi pune toate promisiunile de viata mai usoara in gura unui iluzionist, nea Sergiu Nicolaescu, un prim
june al scenei politice romånesti, nascut in urma cu 78 de primaveri, care se tåraste pe bancile Senatului de 20 de ani, in care imi promite c-o sa-i insface pe teroristii de la Revolutie, dar nu reuseste sa prinda decåt inca un buget astronomic pentru inca o teroare de film in stil sergiulesc, de la care voi iesi cu urechile ciuruite si cu senzatia ca am fost tras iarasi in piept. Apoi, as mai vrea sa-i spun PSD-ului ca intre el si Sergiu Nicolaescu nu este, de fapt, nici o diferenta majora: amåndoi sunt la origine ingineri mecanici care au ajuns operatori si regizori si amåndoi fac filme previzibile, in care comit erori prin repetabilitate, in care vedetele sau actorii scenei politice se frichinesc fara treaba pe ecran, urla ca cimpanzeii in calduri, gesticuleaza ca gorilele cånd isi marcheaza teritoriul si trag tunuri dupa tunuri, påna ce inrosesc teava economiei (si) limbajului. Ca si Sergiu Nicolaescu, PSD este un caz clasat, care pe viitor n-o sa ma mai poata duce cu presul. Pentru a mai amåna verdictul ratarii, Sergiulica imi baga in filme o blonda analfabeta, una nou-venita de la promptare, unde zice ca in Germania a fost inaugurat un nou
holocaust, iar PSD imi baga chestia asta cu “Tu inainte de toate” pentru a ma mai pårli inca un mandat de patru ani, dar eu, påna a ajunge “inainte de toate”, unde naiba eram?