marți, 8 septembrie 2009

Lui Chivu i-ar placea sa joace la Inter

Chiar daca impresarul Giovanni Becali a spus ca dupa week-end-ul care tocmai a trecut nu mai este nici o sansa ca internationalul Cristian Chivu sa paraseasca Ajaxul, fundasul continua sa discute pe marginea transferului sau. Astfel, ieri, in cotidianul italian "Corriere dello Sport", capitanul campioanei Olandei a dat o declaratie prin care isi manifesta disponibilitatea de a juca din sezonul viitor in campionatul italian la Internazionale Milano. El a afirmat, de asemenea, ca isi doreste sa lucreze cu antrenorul argentinian Hector Cuper. "Nu-l cunosc personal, dar am urmarit cateva meciuri ale echipei si mi-a placut maniera de organizare a echipei. Despre Cuper am vorbit cu Adrian Ilie, care l-a avut antrenor la Valencia. Din cele ce mi-a spus, parea foarte entuziasmat de conceptiile de joc ale tehnicianului. Mi-a zis ca acorda o mare importanta fundasilor laterali", a spus Chivu. Internationalul roman, a carui clauza de reziliere a contractului cu Ajax Amsterdam se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, a precizat ca i-ar placea sa locuiasca la Milano si sa joace alaturi de vedete precum Ronaldo, Vieri sau Recoba. Pe adresa lui au sosit in ultimele luni si alte oferte tentante de la cluburi puternice, precum Juventus Torino, Real Madrid sau FC Barcelona.