marți, 8 septembrie 2009

Gigi Netoiu lasa Craiova de izbeliste

Duminica seara la "Procesul Etapei" patronul Universitatii Craiova, Gigi Netoiu, rugat sa comenteze situatia de la Craiova, care se mentine incendiara chiar si atunci cand "Stiinta" castiga, a facut o afirmatie apreciata de multi drept surprinzatoare: "Il anunt pe tovarasul Bulucea sa se pregateasca pentru ca in doua saptamani ii predau echipa". Supararea lui Netoiu nu este de ieri de azi, ci tine de mai bine de doi ani, de cand a preluat echipa din Banie, dar ceea ce s-a intamplat sambata, la meciul cu Astra, a pus capac. Cum intrarea a fost libera s-au adunat cateva mii de suporteri in tribunele Stadionului "Ion Oblemenco", iar principalul obiectiv al galeriei, pe durata intregii partide, a fost sa-l injure pe Netoiu. "Netoiu, imi provoci sila", "Netoiu, te uram", "Netoiu, du-te acasa!", "Cainetoiu, ne-am plictisit de tine" au fost cateva din mesajele galeriei la adresa patronului echipei, comportament care l-a determinat pe acesta sa ia aceasta masura. Nici ieri, Netoiu nu se razgandise si, contactat telefonic de ziarul Adevarul, a declarat: "Nu m-am razgandit si in doua-trei saptamani o sa-i dau echipa tovarasului Bulucea pentru ca el este reprezentantul Primariei orasului Craiova. Ii las echipa de Divizia A sa faca ce vrea cu ea". Rugat sa spuna de ce l-a ales pe Vasile Bulucea drept viitor proprietar al "Stiintei", Netoiu a spus: "Pentru ca el a incitat orasul impotriva noastra, eu si jucatorii fiind mereu injurati". Decizia lui Gigi Netoiu pare a fi definitiva, omul de afaceri fiind decis sa nu mai continue cu Craiova nici macar un an. De-a lungul timpului s-au vehiculat numeroase scenarii si nume de potentiali cumparatori ai echipei, dar dupa cum a spus Netoiu ieri "de doi ani o tot cumpara dar pana acum nu a vorbit nimeni cu mine". Unul dintre cei care a fost foarte aproape de a deveni proprietar la Craiova este Ilie Balaci, dar actualul patron al echipei oltene spune ca nici cu "Minunea blonda" nu a avut discutii pe aceasta tema. "Au spus ei ca vor sa o cumpere, eu m-am aratat de acord, dar nimeni n-a venit sa-mi propuna ceva concret". O alta varianta vehiculata, dar care a cazut destul de repede, a fost cea cu Gica Popescu, insa capitanul nationalei a spus ca nu-l intereseaza, inca, sa preia echipa. In aceste conditii, Netoiu chiar nu are alta varianta decat sa faca echipa cadou, urmand sa plece intr-o directie inca nedezvaluita cu jucatorii care vor sa-l urmeze. "Dupa 1 iunie va voi anunta unde plec si am sa-i iau cu mine pe acei jucatori care vor sa mearga pentru ca eu nu fortez pe nimeni. Am preluat Craiova cu datorii de 1,4 milioane de dolari, am bagat cate doua milioane de dolari pe an plus cei 25 de jucatori pe care i-am adus si acum o sa o las Primariei". Dar, pentru ca exista si un dar in aceasta poveste, "cadoul" pe care vrea sa-l faca Netoiu nu este privit cu ochi buni de primarul Vasile Bulucea, care, ieri, ne-a declarat: "De ce sa-mi dea mie echipa?! Sa o dea celui de la care a luat-o. Nu spun ca nu vreau sa ajut echipa sau sa-i fiu alaturi, dar sunt sarac, nu ma tin bracinarii. De unde sa dau eu in fiecare an 60-70 de miliarde de lei ca sa tin aceasta echipa. O sa discut cu prefectul sa gasim un om de afaceri care